älskar vädert

haft en helt underbar dag idag, vaknade på rätt sida och med strålande sol =)
mycket bättre än så kan de inte bli!
började dagen med en fruktansvärt varm promenad med michaela och sessan.
smarta som vi är hade båda på sig  tjocktröja och mjukis! inget jag kan rekomendera
efter de drog jag ner till munkeland och kollade på sveriges starkaste män med pappi och faster.
skit kul verkligen!!!!
sen drog vi å fikade och glassade runt i fasters cab, blev en sväng till torp med!
även en runda in till stan innan dom lämna av mig i munkis igen.
hade ju sagt till mamma att jag skulle hjälpa till i trädgården idag, men så blev det inte!
blev väldigt spontant alltihopa, men det är aldrig fel =)
solen tar bra nu asså! redan strek efter linnet idag.
en bra början, måste ju bli brun nu när jag har blivit utmanad till och se " vem så blir brunast "  mohahaa
så när jag kom hem la jag mig för att vila ögonen lite men det slutade med att jag somnade och vaknade upp igen vid 7 tiden.
annars har jag bara tagit det lungt denna kvällen med
mamma hade köpt färska räkor så de blev de och robinsson med lilla syrran.
blev även en kvällspromenad med m & s
jajaj..nu hade jag tänkt sätta på en film!
natti natti/ t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0