TODAY

har precis lagt mig till rätta i sängen.. kom hem för inte så länge sen.
har bara hunnit med och äta och duscha!
idag har det varit en underbar dag mycket sol =) loove it
på bilden idag hjälpte vi en snubbe med sin konst, snurrade suupertunn koppar tråd runt ett av träden nere vid museet.
skit tufft.. som sagt modern konst ;) haha
blev en kycklingsallad på Caktuz i dag på lunchen. muums
vill ni veta en rolig sak? fick MVG på näthandelsprovet som vi gjorde idag, jiippiiee :)
fick även reda på våra sagor idag även det gick förvånatsfullt bra!
efter skolan drog jag och sara och träna efter det drog vi in torp
( eftersom dom hade massa erbjudande och sånt )
väldigt treeevligt =)
skulle bara köpa mig ett armband.. men kom istället hem med 2 armband, 1 halsband och 7 belocker tror jag.. hmm och en väska!
inte rikitgt planerat men jag är nöjd..nu ekar det i plånboken dessvärre :(
bilder får ni en annan dag nu har jag varken ork eller tid.
/therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0