fredag

Vaknade upp av att solen lös rakt i genom mitt fönster, underbart
att vakna och se att solen vågat sig fram, bra start på dagen!
Fick skjuts in till skolan, johanna var snäll och körde oss, väldigt¨skönt
kunde sova lite längre än vanligt är ju aldrig fel.
Slutade till och med tidigt idag, hade nationella i engelska, sen åkte
jag och theresé hem:) Fick ta mig en tur ner till det nya huset förut också
bäst jag håller koll vad som händer, för man vet aldrig med mina päron assåå! haha
Fick även massat mig upp och sola en sväng, mycket behövligt men skönt om inte annat,
nu ligger jag med minidatorn framför tvn och kikar på talang.. inte lika roligt som förra gången måste
jag säga, älskade killarna som dansade nakna med knäckebröd,  tummen upp!





/michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0