nästa gång tar jag 860!

vilket underbart väder vi haft idag... helt fantastiskt:)
drog till nathalie och martin efter skolan, blev bjuden på middag. muuums
blev även en del tjöt innan jag var tvungen att rusa till bussen.
när jag kommer ner till kampenof fick jag för mig att jag skulle ta 830 ist för 860
vilket jag ångrade som fan när det satte sig två fjortisar bakom mig.
och min ena hörlur är pajj, så där satt jag.. och fick riktigt pina mig.
värsta resan på bra länge, blev så arg så jag kokade. orkade verkligen inte höra på dom!
skönt att dom gick av efter halva resan annars hade nog jag gjort de!
nog om de, kokar bara jag tänkter på de haha:)
nu ska jag ringa mina två sötnosar..vilka undrar ni?
m i c h a e l a  och  f e l i c i a  såklart!♥
puss therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0