ALLTID LIKA KUL MED DIG SÖTNOS

igår kväll åkte jag in till min nathalie, vi kollade lite på tvn,  bakade och myste.
kollade på Gone in 60 seconds med Zta och Martin och drack te.. mysigt!
älskar den filmen, nicolas cage.... min man det där asså;)
idag bar det av till Ullared eller Knullared som dom nu säger;) haha
klockan ringde första gången klockan 5 i morse och jag var gaalet trött!
råkade ta på mig strumprona ut och in och märkte det inte förens jag satt på bussen! hahah jag i ett nötskal :)
det var hyffsat med folk, inga långa köer eller så.. sköööönt!
blev även årets första mjukglass i det härliga vädret
tack för en underbar dag gumman
detta fick jag med mig hem :)
/therese





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0