090831

nu har både jag och theresè  beställt lite smink från mary kay, får passa
på medans mamma ändå håller på att beställa för fullt, 
så snart har jag både en ny concealpenna och en ny ansiktsmask
dock drygt 500 rikstaler fattigare, surt men jag ska inte gråta över lite spilld mjölk!;)
fick tid hos sjukgymnasten imorgon klockan 8, underbart säger jag bara, just nu känner
jag mig som en 60 åring, så jag hoppas innerligt att dom kan hjälpa mig på något sätt,
dock är jag lite skeptisk till de hela..inte vet jag varför men får väl ge det en chans känner jag.
nu blir de en lång varm dusch, sen ska jag bänka mig framför tvn..och där ska jag befinna
mig hela kvällen, visst låter de skönt?



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0