DAGENS

tänkte jag skulle kolla förut vad det skulle bli för mat i skolan till veckan. alltid bra å veta
så började ja läsa.
Måndag: Vegetarisk biff
Tisdag: Vegetarisk fisk
Onsdag: Vegetarisk soppa
Torsdag: Vegetarisk rätt
Fredag: Soja korv

......hmmm jaha tänkte ja.... det var väldans så mycket vegetariskt de skulle bli.
jaja de kanske är ngt sånt tema... vegetariskt tema vecka 35?
men funderade inte så mycket mer på de tills det slog mig att jag såklart hade kollat på den
vegetariska menyn... haha gissa om jag fick mig ett gott skratt efter eller?
tror ja börjar bli en aning trött...
dags å sova egentligen men de är inte så lätt när jag redan har sovit idag.
men så är det när man är sjuk.
nåväl.. sängen väntar!
natti natti / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0