imorgon smäller de!

sitter här i soffan med en cornetto i handen..ljuvligt smakar den
ifall ni vill veta, och de vill ni ju..eller?
idag blir de till att packa för hela slanten, ni fattar inte hur mycke vi ska ha med
oss, kläder och skor för hela veckan plus en madrass och kuddar..ah ni hör ju hur de
låter och så en massa dricka på de också, känner redan nu hur mina axlar kommer värka imorgon
när vi anländer till kära göteborg men de kommer de vara värt, för fyyfan va kul vi kommer
ha brudar! kommer naturligtviss ha med mig min minilaptop ner så bilder får ni varje
dag;) sa jag föresten att jag fick tillbaka min lilla dator idag? hoppade av lycka gjorde
jag..nu är de bara kameran kvar, blir väl till att köpa en ny gissar jag på!
nä nu får jag sätta igång och packa:)
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0