inte min dag

idag är verkligen inte min dag känner jag, började med att jag fick en hemsk
tanke på bussen hem från göteborg..jag och fredric skulle haft 1 år idag och jag vet att
man inte får tänka så, man ska inte tänka så! men lik förbannat gör man de..de lixom bara finns
inristat i huvudet , och tro nu inte jag fortfarande är kär i honom för de är jag inte..för trots allt
är vi bra vänner fortfarande och de är jag glad för men trots allt saknar jag att ha ett förhållande,
att ha någon man kan ringa på kvällen..att bara veta att de finns någon där, känna trygghet
förstår ni?
nä nu känner jag att jag blir lite väl personlig! haha
kvällen har bestått av tvtittande, sarah du missade något på lipstick idag kan jag ju
meddela, fy va grymt de va..helvete säger jag bara!!;)
väntar på att theresè kommer hem från bion..hon är tydligen på bio i strömstad, och fråga
mig inte vad hon gör där..känner att jag får ta mig ett rejält snack med den bruden när hon kommer
hem asså, en lång promenad kanske? ah vi får väl se.

lägger ut dagens när sarah kommer hem, hon har
nämligen bilderna=)
puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0