you know how we do.

halllå!
hade sovmorgon imorse, dock inte så lång men till kvart i 9 låg jag och drog
i sängen, pappa körde in mig och terror till skolan där vi hade en lektion på cirkus
en timma, underbart nu när jag mår som jag mår! där efter köpte jag  mig en islatte och tog bussen till torp
mötte upp mamma och fick köpt 2 mysiga tröjor, solpuder och ett lypsyl! visar er tröjorna senare,
även jeansen jag köpte yesterday!
nu ska jag ta mig något att äta..funderar på tonfisksallad, låter de bra eller?
/ M


Kommentarer
Postat av: Sara

nyfiken på inköpen (:

2009-08-26 @ 14:35:27
Postat av: linn

hoppas du känner dig bättre snart <3

2009-08-26 @ 15:50:15
URL: http://linnzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0