röd som en kräfta

håller på att frysa ihjäl, kan de ha med att göra att jag bränt mig idag kanske?
solfrossa eller va de nu heter, usch hela mitt ansikte ser alldeles rött och härligt ut.
underbart när de blir så att man verkligen går in för att få färg och så glömmer bort att smörja sig
och bara ligger där och steker hela dagen med oljan i högsta hugg..och så på kvällen inser man att
man kanske borde smörjt in sig lite endå..så var mitt fall ikväll iallafall! haha=)
nu skall jag snart krypa ner under täcket och sova, ännu en solig dag
väntar imorgon och då blir det förmodligen stranden igen..men denna gång ska
mitt ansikte vara insmörjt i solskyddsfaktor 50!
hörs imorgon /m


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

tack detsamma. gillar din header =)

2009-08-07 @ 08:35:22
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0