Gothenburg

hallå gott folk!
igår drog jag och theresè ner till göteborg, mötte upp sarah och kollade runt
lite inne i stan. hittade ännu en skinnjacka jag blev helt såld i så ja, jag köpte en till!
min andra från chicy har dock inte kommit än, men den är nog snart hemma, skönt med lite
variation känner jag.. när vi var klara i stan begav vi oss till sarah, gjorde oss iordning, drack lite vin
och åkte ner till liseberg där en massa uppträdde, hur kul som helst verkligen!
riktigt nöjd med kvällen, men va trodde jag egentligen? den blir alltid kul med mina brudar!


gårdagens outfit

Ni får mer bilder av theresè senare!
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt fin:P

2009-08-23 @ 00:21:22
Postat av: Emil "hästen" Ljungberg

Du blir bara finare och finare Michaela Widén

2009-08-23 @ 00:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0