MÅNDAG AVKLARAD

första skoldagen med riktiga lektioner idag, inte så rockigt kanske..men fick
allt en del sköna lärare så det här året kanske blir ganska så bra endå?
ah den som lever får se!
har precis beställt hem ett 3 kontantkort, eller ej rättare sagt min bror har beställt hem
ett till mig, jag tackar och bockar..dock var jag i stort behov av ett. för de är några jävlar som drar
massa pengar från mitt comviq som jag har nu, fyfan blir så jävla förbannad på sånnt!!!
och de är inte lite heller, 50 jävla spänn bara försvinner, och detta har hänt hela två gånger!
jaja, jag ska inte gråta över lite spilld mjölk antar jag.

Och NEJ det är INTE okej att ha bhbanden uppe till en tubtop klänning/linne!
skärpning tjejer!!!



/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla, man får väl ha hur fan man vill???

2009-08-24 @ 21:00:48
Postat av: MICHAELA

ha hur fan du vill! men om du inte vill se ut som en fjortis som inte har råd med en riktig bh så tycker jag du borde tänka om. och du en sak till, vart ser du de snygga i de hela?

2009-08-24 @ 21:32:29
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu mena jag inte att jag själv har det, men tänkte på andra. alla har olika stilar och smak! och ursäkta, men är man en fjortis bara för att man har en vanlig bh i en tubtop? det var fan det löjligaste jag hört på riktigt länge. inte för att jag tycker det är snyggt att ha det, men alla få ha hur dom själva vill!

2009-08-24 @ 21:37:27
Postat av: terrror

finns nog fan inget fulare

2009-08-24 @ 21:38:09
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: MICHAELA

lilla gumman, varför tar du åt dig av något du nu inte har själv? och dom du nu tycker så synd om kan nog skriva en egen kommentar om dom nu tar illa vid sig;)

2009-08-24 @ 21:51:23
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: Linn

haha hur orkar du ens lägga tid och energi på hur alla andra ser ut hela tiden. Fattar inte hur ni orkar med att bara klaga hur fula kläder m.m andra har hela tiden?

2009-08-25 @ 14:31:25
URL: http://linnzies.blogg.se/
Postat av: MICHAELA

hur orkar du läsa vår blogg om vi nu klagar hela tiden? har varken tvingat dig att läsa eller umgås med mig. upp till dig, och klagar linn? jag har väl också åsikter om olika saker eller, eller de kanske bara är du som får yttra dig?

2009-08-25 @ 16:03:46
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: sarah

herregud tjejer, ta det med en nypa salt!

2009-08-25 @ 16:26:44
Postat av: linnzies.blogg.se

haha oj jävlar va illa upp du tar? Läser inte er blogg hela tiden, utan hörde om inlägget i skolan och jag är ju den enda som vågar stå för vad jag tycker och inte snackar skit haha. Sluta bli så himla sur (skriva på ett surt sätt) varje kommentar du får? Jag har väl inte sagt att det bara är jag som får yttra mig? men man kanske inte behöver yttra sig om hur fula kläder andra har för vissa blir ju kanske ledsna? Tänk på människorna i din omgivning istället, även om du känner dem eller ej haha ;)

2009-08-25 @ 17:29:15
URL: http://linnzies.blogg.se/
Postat av: jag börjar inte på f ochslutar inte på elicia

jag är bäääääääääääst

2009-08-26 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0