GRYM LÖRDAG :)

Igår var min sista dag på Ica skeppt.
blandade känslor det där.. ska bli både skönt och tråkigt.
kommer sakna alla gooingar man lärt känna nu under några veckors tid.
men får hoppas det inte var sista gången jag satte min fot där!=)
igår kväll drog vi till Kanske med jobbet och åt. vilket var mycket gott!
sen bar det  vidare till chalmars  där vi fortsatte dricka och hade allmänt treevligt
innan jag och syrran fick för oss att dra till hunnebo.
var ju rockfest i hunneboparken, sabaton skulle spela. så varför inte dra dit och kika lite?
vilket jag inte ångrar. grymt kul!
sitter nu och funderar på om jag ska ta mig en liten promenad.
men vädret suuger och michaela är inte hemma. så vafan
väntar  tills hon kommer hem ist....   låter roligre :)
/t

lite bilder från gårdagen blev det allt.
 


                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0