dag 2

nu har vi precis vräckt i oss kina mat, blev friterad kyckling och sötsursås..kan vara bland
de goaste jag vet! men för theresè del blev de en torr hamburgare för den kvinnan hatar
ju allt som har med ris att göra haha!
åkte in till stan vid ett tiden och kikade runt lite..hittade inte så mycke mer än en tröja.
kvällens planer är inte spickade ännu, men tror vi satsar på en lugn kväll, eftersom vi
har planer för resten av veckan kan de vara skönt med en hemma kväll med massa godis
och film bara:)



min nyinköpta tröja, va tycker ni?;)
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är tröjan ifrån?

2009-08-13 @ 17:59:56
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2009-08-13 @ 18:27:25
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: MICHAELA

egentligen hatar jag anonyma töntar men jag ska vara snäll! weekday finns den på

2009-08-13 @ 20:28:14
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym tönt

Den var suuupersnygg iaf (Y)

2009-08-17 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0