TREDJE ADVENT.

kom nu precis hem illamående efter att ha varit borta och ätit middag hos min lillasyster och lillebrors farmor! ångrade att jag följde med. när hon kom ut med maten kände jag lukten av gammal galla.
försökte tänka på annat, hålla andan, önskade att jag var förskyld.
kan säga att de var tuuur att de inte smakade som det luktade!
vilken pina, all min matlust försvann på ett kick. fick riktigt kämpa med att hålla tillbaka kvällningarna.
jaja..nog om det..  tänkte berätta väldigt kortfattat om min helg, i fredags var vi hos sara som ni redan vet.
igår var jag bara hemma, myste till nattmuset 1 & 2 med lillebrorsan. som förövrigt sög.
sen trallade jag bort till michaela. där det blev vapenbröder och mys.
och idag har jag bara legat i soffan och sett reprisen på  både idol och robinsson.
en gooo helg med andra ord.
nu ska jag gå ut och gå, har försökt nå michaela men inget svar inte, så blir en promenad utan henne,
tur jag har bruce med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0