Merry Christmas.

somnade inte inatt, låg och vred och vände mig säkert en timme innan jag tog förnufftet
till fånga och gick ut och la mig på soffan...kändes iallafall som en bra idé just då!
zappade runt bland kanalerna men fanns inget som föll mig i smaken. så jag valde en film vid namn
hostel. en vanlig college film tänkte jag..tills jag hade kollat till mitten och insåg att jag aldrig
skulle börjat kolla! hursomhelst kunde jag inte sluta se. så där låg jag helt ensam och kollade på
en skräckfilm klockan 3 på natten. den var råå och skitdålig.

Imorse ringde väckarklockan vid 08.15 och det var bara att masa sig upp för att åka in till
stan med mamma. hittade inget så vi drog vidare till torp.
fick med mig en vanlig basic svart kavaj hem. hel nice.

hursomhaver.
GOD JUL GOTT FOLK!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0