ensam är stark.

är så sjukt jävla arg, ledsen, irriterad,  besviken, förbannad.. aaa listan är lång!
riktigt längesen jag var det nu....
men idag dissade mamma vår " mor och dotter dag " för att istället åka iväg med sin jävla gubbe.
inte första gången det händer så är inte dirket förvånad.
är ju ingen nyhet heller att han betyder mer än jag gör för henne.
men det som sårar mig mest är att jag vet att det alltid kommer vara så, kommer alltid vara hennes andra handsval.
iallafall så länge han lever. Nästan alla av mina kompisars föräldrar är skilda och har träffat nya partner, låter kanske konstigt men blir faktiskt avundsjuk på dom när dom berättar hur underbart snälla och goa deras nya plast pappa eller mamma är. kanske är det för att jag aldrig har haft det så när det gäller min mammas sida och för att jag alltid velat ha de så.  såå varför kunde inte min mamma hitta en sån?
vet inte hur många gånger jag har önskat att deras förhållande ska ta slut, men nu är jag kluven, eftersom hon är så jävla beroende av honom så kommer de bara bli 10000gånger värre. vill inte se min mamma olycklig, men ibland tvivlar jag på om hon är så jävla lycklig med honom.
hur som haver...  ensam är stark inte sant?
det här lär hon få ångra, nu blir det hårdrock ett bra tag fram över på högsta volym!
/t

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet hur du känner! och det lovar jag <3

2009-12-03 @ 20:16:19
URL: http://edg.blogg.se/
Postat av: THERESE

<3

2009-12-03 @ 21:20:08
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: mikaela

då är vi tre, pappas sambo är en häxa.. riktigt jävla hemsk . vet hur du känner <3

2009-12-03 @ 21:35:18
Postat av: THERESE

fy! häxor är inge vidare... inte djävulen heller (syftar på mammas gubbe ) tur vi har varandra<3

2009-12-03 @ 22:19:56
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0