Give it to me, baby.



Hittade det här grymt läckra handsmycket för endast 199 rikstaler, blir nog till att önska sig ett i julklapp!

Förövrigt har det varit en ganska så lugn dag, mamma körde in oss till sista lektionen som för min
del var stresshantering. Plötsligt kändes 2 timmar som en evighet, men what to do?
Imorgon är det upp tidigt och gå dit igen, alone. elin den jäveln sviker mig då jag behöver henne som
mest...tyvärr är jag värd det för alla gånger jag lämnat henne i sticket. Men jag håller räkningen,
snart är det jämt;)
Efter skolan åker jag och theresé med bäste sara hem för lite partaaaaaj, kommer bli en hel kul kväll!
/M


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Snygggt de var !!

2009-12-10 @ 23:55:46
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0