Mys med mamma.

måste börja med att säga cred till bandit rock. svicker mig aldrig!
tänkte ta mig en promenad upp till min gamla gata och lägga mig och steka i solariumet,
väl uppe var det en annan liten individ som hade haft samma tanke. dock hade hon/han
fått idén lite tidigare än mig och det var jag som gick blek därifrån. mitt kasst tyvärr!
märkte också att de inte är något väder för converse. mina fötter var som två stora
isbitar när jag kom in, haregud säger jag bara. what a pain.

ska göra lite varm choklad och sen ska jag och mamma kolla på
flickan som lekte med elden, har redan sett den en gång på bio och då var den en
stor besvikelse. men som theresé alltid säger..ge den en andra chans!
och de är precis vad jag tänker göra.


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0