A P P L E P I E

Vet ni var jag har gjort idag?
spänn öronen fööör detta är stoort som atan, haha nej okej
där ljög jag! men vet ni, jag har bakat!
En underbar äpplepaj har jag gjort alldeles själv,
med mina små söta händer!
blir du inte lite stolt nu theresè? kan riktigt föreställa mig hur
smiliegroppen kommeeer fram:D ahaha
Annars har det inte hänt så mycket idag, vart i skolan
solat och legat framför tvn:) slappt och sköönt!
Imorgon efter skolan skall jag ner till fredric,
börjar nämligen 10.10 på onsdag, då jag även har prov
så det blir till att study på tåget både ner och hem!!
Nee nu ska jag bädda ner mig i sängen, känner riktigt
hur ögonen bara vill dra ihop sig.
Puss Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0