Dagens goda gärning

OJJJ vad min magee värker, precis vräckt i mig en stor
portion köttfärsås och skruvmakisar, pappas är godast!
Var ute hos mormor förut en sväng med mamma och
när vi står där på ica gör mamma sin goda gärning för dageeen.
Vi står i kassan och en liten utlänskt pojke står före oss,
han har en tjuga med sig och inga föräldrar, hans dricka och godis
går på 43 tyyp och hon i kassa säger att de inte räcker!
Vad gör inte min kära mamma, jo hon säger: eh jag betalar de.
Aldrig sett en gladare unge i hela mitt liv tror jag, då blev jag stolt
vädligt stolt över min kära mor,snäll som moder teresa!
Fast skall jag vara ärlig blev jag nog mest chokad,
riktigt jävla paff.

Idag tror jag att det blir göteborg, men än är jag inte säker!
Inte helt, imorgon blir de iallafall torp och sen till Linnèa på
tjejmyyys:)♥
Puss Michaela


 hittade ett gammalt kort på mig föresten,
när jag hade bruuunt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0