Dirty dancing

Igår blev det göteborg för min del,
Torslanda till och med, hem till fredrics pappa
och mysa, med massa godis, muffinsar
och film.
Kollade även på melodifestivalen men vilket skämt eller?
fyyyfan va dåligt. skämdes juu!
Blir bara sämre och sämre för varje år.
Så istället satte vi på dirty dancing och åh  vad jag älskar den filmen!
så romantisk så jag började gråta i slutet när fredric hade somnat ahah:)
Idag tog jag ett tidigt tåg hem till munkedal, halv ett var jag hemma
och fick duschat av mig och sen blev det pizza med sarah!
Fett och gott!
Nu hade jag tänkt att lägga en ansiktsmask och mysa ner mig
i sängen jag är verkligen helt slut, hade även tänkt att lägga upp lite bilder
här på bloggen men fungerar inte att lägga in bilderna på datorn så jag
lägger ner det för idag.
Love Michaela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0