goodmorning

Godmorgon gott folk!
vaknade upp hos familjen andersson/nestorsson/bryngelson
imorse, väldans trevlig familj det där måste jag säga:)
Kännt dom hela livet iofs men.
Nu sitter jag framför min brors dator(min har krachat) och
jag vet verkligen inte vad jag skall göra idag, inte en
liten susning har jag!
jag har iofs TRE altenativ
1. få fredric att svara, kanske dra till gbg
2. åka till linnsan med fillikorven, kolla bio och käka
3. åka till torp med fille, och sen bara slappa hemma
NÅÅ
inte så dumma, jag vet! men endå har jag så sjukt
svårt att betämma mig=( åh
får se hur jag gör!!
NU:DUSCHEN
-michaela

föresten fyller sara dahlqvist och robin år!
grattis sötnosar♥

Kommentarer
Postat av: sarah

ja tror faktiskt vi är de=) haha

2009-02-28 @ 13:17:05
URL: http://sbryngelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0