Härlig kväll

Då ska jag berätta hur min dag sett ut!
Först tog vi en buss härifrån munkedal 14.10 åkte in till
ua och däreften fick vi ta en buss 15.20 långt åt helvete!
Linnèa bor ju förbi lane och långt in i skogeeeen som sjutton asså:D
haha uschanemeeej, iallafall vi kom dit, gjorde lite mat,
snacka en hel del skit, och sen kom födelsedagsbarnen,
Sara&Frida:) Så det var alltså för dom vi hade ett litet födelsedags
partaj, mycket mysigt med singstar, film och prat:)






1. snyggt folk kommer alltid tidigt
2. mästerkockarna
3. vi var ganska töntiga med våran fina barbiedukning
4. Fille fick en riktig heeeting, ganska lika faktikst:)
5. Födelsedagsbarnen
6. Terror
7. Linnsan var en jäkel på smörgåsar
8. Glass&frukt
9. hela gänget sammlat


Nu skall jag lägga mig skall upp
tidigt, tidigt imorgon.
Jag ska nämligen till göteborg, till
min lilla sarahpara:D
Puss&Godnatt Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0