hemsk dröm

Klockan hade precis passerat 08.20, hade
tänkt att stå upp vid 09.00 men nu vaknade jag upp helt
svettig av att jag hade drömt en mardröm!
Det hela började med att jag och mamma skulle in
till torp tidigt för att jag skulle få mina efterlängtade jeans
från ginatricot, men vi kommer en halvtimme efter dom öppnat
och tror ni dom fanns eller? NEEEEEJ, jävlar va jag grinade, ojoj!
Fattar ni vilken mardröm för mig, så när jag vaknat kunde jag inte somna
om jag hade världens klump i mageeen, så hemskt var det verkligen, och
ja jag är väl ganska töntig eftersom detta är ett par jeans men de är
faktikst inte bara det! dom är så svinigt snygga med:)
Så vid halv 10 imorse fick och jag pappa åka in till torp och stå
utanför tills dom öppnade så jag fick vara först in, det kan
man kalla härlig känsla!

Dagens köp:
jeans-ginatricot
tröja-ginatricot
puder,borste,svamp- h&m




Idag skall jag iallafall ner till göteborg, vet inte när jag
åker riktigt eller om jag skall ner till sarah innan fredric!
vet ingenting just nu om jag ska vara riktigt ärlig haha=)
men det löser sig, ner till göteborg ska jag!
Puss Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0