Sunday

Igår vid 6 tiden åkte jag ner till fredric, det första vi gjorde
var att gå och käka pizza, rikigt jävla gott!
Sen gick vi hem och myste ner oss i sängen och så, sen ville
jag gå och kolla på hans nya lägenhet, hur fin som helst verkligen.
åh längtar tills han flyttar in där, och det blir förmodligen nästa helg:)
tog ett tåg hem imorse vid 12.47, en grymt seg resa, fyfan huvudet bultade
och solen sken, kändes som jag kommit till himlen eller någon annan stans:D
haha
Just nu sitter jag och väntar på att sarah ska komma hem från torp,
vi skall nämligen ner och hämta ut våra saker från h&m.
Sen återstår det att se vad som väntar resten utav min söndag
Puss Michaela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0