längsta skoldagen ever

är nu ganska trött och seg.
gått min längsta skoldag i dag 10:10 till 17:15
blev så eftersom jag hade ett dataprov kvar som jag var tvungen å få gjort!
det var i vilket fall skönt att få gjort provet, hatar att samla på mig massa grejer.
helt mörkt å tyst var de när jag var klar, nästan lite kusligt.
annars har de varit helt okej,  dagen började med att vår klassföreståndare hade köpt kladdkaka och festis till oss
som vi satt och feta oss med hela första lektionen, ganska sooft med andra ord !
sen hade vi 2 timmars håltimma, då gick vi hem till en tjej i klassen och kollade på film=)
det blev irene huss - nattrond.  Läskig!
när vi ska sätta på den säger Mikaela johansson i klassen.
- Är inte det som beck fast svenskt?
hahah kan varit det skönast i dag.
eller när jag elin och mirell går till einars och skulle köpa en macka
och mirell var nära att få semlor ist!! haha
hur får man: aa jag tar samma fast med smör ..till semlor ? lite roligt tkr jag=)
iallafall bussen gick inte förens klockan sex så jag gick till åhlens och köpte mig en foundation borste
när jag kom hem hade mamma gjort pannkakor. gissa om jag hurrade?
ska nu gå ut och gå en lite sväng.. får passa på nu när jag inte är sjuk!
love therese

   
muuums                             möörker                              nu är den min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0