Wonderful day with my heart

Igår var det alla hjärtans dag och både jag och
robin skulle ner till göteborg så vi tog helt
enkelt tååget ner tillsammans, väldans trevligt:)
Jag åkte sedan vidare till fredric och så åkte vi
efter ett litet tag vidare till hans pappa, tjötade lite med
dom och till sist åkte vi in till stan och kollade på bio.
Blev valkyria, hur bra som helst! en film jag rekommenderar
för er som tycker sånna filmer är intressanta.
Idag åkte fredric iväg tidigt och spelade match,
hans pappa & tjej kom och hämtade upp mig
och så åkte vi och kikade lite på matchen vi med, ganska kuul faktikst:)
Men nu sitter jag här hemma helt ensam och kollar
på beck, känner mig faktikst ganska ensam:(
men imorgon bär det nog av till göteborg igen,
nu har jag ju en veckas långt lov! Underbart vill
jag tilläga:D



little pictures
love Michaela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0