min helg

inte skrivit på ett bra tag nu, har helt enkelt inte haft varken tid eller lust.
men nu när jag ändå inte kan sova så tänkte jag passa på och berätta lite om min helg!
i fredags var det skola från 08:30 - 15:30 sista lektionen bjöd våran klassföreståndare oss på gelehjärtan
han är väl bara för söööt! våran lilla freddan
på kvällen hade jag lite folk hemma hos mig, vilket var mycket trevligt!
lördag.. alla hjärtans dag, ska inte klaga för jag slapp vara ensam;)
så det var mysigt♥
fick ett par skor av min faster och en bit geisha av min kära mor med
taack, är såå glad:) hihi
idag söndag har näst in till inte gjort någontingen
kollat på gossip girl å bara myst hela morgonen.. inte helt fel;)
min mamma å co kom hem från örebro idag med
så jag fick ju se till att huset glänste lite oxå
förövrigt har jag haft en underbar helg!
puss therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0