underbart

känner mig som en ny person efter nathalies massage!
somnade så gott det var=) haha
låg där på matbordet, såg ganska roligt ut kan jag tänka mig!
ni skulle sett allas blickar haha
älskar att bli ompysslad!
och du var jätte duktig gumman
sen myste vi en bra stund innan jag gick hem.
gottade oss med lite skitsnack tidningar å choklad!=)
när jag kom hem, peelade jag ansiktet och tog en lång dusch.
mmmm det var gott!
tänkte nu lägga mig och nana
godnatt<3 /t

förästen!
dagens ros: naim :) för att du gjorde mig så glad idag!
(inte varje dag om man säger så)

Kommentarer
Postat av: Naim

Tack för rosen :) jag får se till och förbättra mig då, göra dig gladare lite oftare, hehe ..



2009-02-26 @ 08:30:40
Postat av: michaela

hahah vafan terra?:D

2009-02-26 @ 13:26:13
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah tack vare att jag fick öva på dig fick jag ju mitt grymma betyg, tack för att du ställde upp<3

2009-02-28 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0