treevlig helg!

tänkte berätta lite kort om vad jag gjort i helgen eftersom jag har varit så dålig på uppdatera mig!
känner riktigt hur michaela slår mig med piskan ;) haha
iaf ifredags vaknade jag upp ute i kungshamn
åkte sen till munkedal och gjorde mig iordning för att sen dra ut till en kompis till mig,
där vi hade drack och hade jätte trevligt !
kan ju inte säga att jag sov så jätte bra i fredags eftersom jag fick sova på soffan men de är en annan historia
drömde en mardröm med! och när jag vaknade kände jag inte igen mig, visst är det hemskt när man inte gör de?
hade iaf en mega huvudvärk och nackspärr hela lördagen.
så jag höll mig nykter, väldigt trevlig kväll det med!
på dagen kollade jag på när killarna målade och grejade väldigt rogivande! haha
idag söndag.. nathalie och martin kom och väckte oss.. vad kan klockan varit 2? haha
kom inte i säng förens halv 8 i morse så var ganska trött med andra ord;)
det var en kort sammanfattning om min helg=)
tänkte nu lägga mig och sova!
/Therese

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah klockan var väl närmare 3 din lille alkis? :P

2009-02-23 @ 13:59:02
Postat av: THERESE

hahah oops tyst med dig;)

2009-02-23 @ 15:26:26
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0