vill ha allt

Precis kollat på topmodel, så grymt kul.
Var och hämtade våra saker förut och oj,
blev lite besiken, för jag trodde jag hade beställt
så mycket mer! Men när vi väl öppnar packetet
har jag en väska, ett linne, ett par skor och 2 naglack.
inte så mycket att komma med tillskillnad mot sarah
vill jag lova! haha
men endå, gott att det är här.. men nu är det så
att jag vill ha så otroligt mycket mer saker från h&m
så funderar på att göra en till beställning.
Får prata lite med mamma om det känner jag:)
ha en fortsatt bra söndagskväll
/Michaela♥


Kommentarer
Postat av: sarah

VI skall göra en till beställning isåfall;)

2009-02-01 @ 20:24:46
URL: http://sbryngelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0