ajajaj


ajjj vad min hals svider, har hög feber och mår allmänt jävla dårligt!
legat på soffan ja sen 1 tiden tills nu. mamma var och köpte honung,
och citron och någon olja och krydda som skulle hjälpa mot halsen
och det gjorde det, i ungefär 1 timma, HÖGST!
Imorgon blir det doktorn som gäller, ska ställa klockan, 8 ska jag vara där
har jag bestämt! tänker fan inte sitta och störa mig på läkarna och alla
äckliga pasienter som sitter och spyr och petar näsan! nee fan heller.
Vill även till göteborg men fredric jobbar ju på gothia eller hur de stavas
och slutar vid 23 tiden, men funderar på att åka ner i vilket fall, bara för att få
sova med honom? ahh får se på de!
Nu ska jag lägga mig och kolla på the hills, förbannat bra!
PUSS Michaela♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha "pasienter"

2009-01-04 @ 19:32:56
Postat av: Anonym

"pasienter" hahahha

2009-01-04 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0