äntligen händer det, och besvikelsen kommer

Legat och slappat framför tvn, ätit pizza och varit allmänt seg!
och min pencellin gör inte saken bättre, så då får jag vara slapp.
känns bra att säga att jag får vara det, men jag kan ju inte träna med pencellin i kroppen,
bara farligt och jag utsätter ju inte mig själv för fara i onödan:D ahah;) där fick jag till de!
Har iallafalll tänkt att ta de suuuper lungt hela den här kvällen, kolla på någon film
käka glass och göra sånt man ska göra när man är sjuk, låter mycket bra enligt mig.


Fick även min klänning från stylebystars idag, nu när jag skriver att det är så
dåligt att den inte kommer, jo klart den kommer då!
skönt att den kom iallafall och superläcker är den också, men är inte rikigt min
"stil" eller man kan inte säga stil men jag väljer att skicka tillbaka den,
känner mig inte alls nöjd med den så jag beställer någon annan istället:)
japp så får det bli!




tänkte beställa någon av dom här två istället
svårt val, i know!

 
Känns som om jag kommer få mer andvändning för någon av dom här
och den andra satt färimot inte alls bra, alldeles för stor.
men vilken tycker ni? lutar mest åt number two måste jag säga!

Love Michaela♥
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kenza fan? ;)

2009-01-08 @ 21:34:18
Postat av: Anonym

Kenza fan? ;)

2009-01-08 @ 21:34:42
Postat av: Michaela

haha Kenza har snygg klädstil, inge snack om saken;)

2009-01-08 @ 22:36:10
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: linn

jaa beställ den klänningen som e på andra bilden ;) Den kan du ju använda mycket meeer, skit fin babe <3

2009-01-08 @ 23:05:40
URL: http://linnzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0