bra start på dagen

Precis käkat frukost, lite sent men bättre än
ingenting eller hur:)
Igår var jag och solade, röd som en kräfta blev jag
jag råkade ju somna och så glömde jag stänga av boostern eller
hur det nu stavas! haha
Sen kom sarah&hennes family och hämtade upp mig
satt och både skratta och grät så många minnen vi
pratade, det är nästan så man får ont i magen va mycket
man gjort, som man aldrig skulle gjort i nuläget. håller ni inte med?
Men det var grymt kul att höra hur sarahs föräldrar tänkte alla gånger
då jag och sarah skulle gå ut när det var någon fest och vi var runt 13-14 år.
det är ganska sjukt att våra föräldrar lät oss gå ut, men nu var det ju inte såhär
att jag och sarah var omogna för våran ålder, vi har ju alltid umgåtts med äldre
så det blev ju bara så! Vi var vissligen omogna i 5 an men vi var ju bara baaarn.
jaja färdigtpratat om det.

Nu om en stund ska jag dra mig ner mot gymmet
känner att det börjar bli dags nu.

Här har ni föresten lite bilder från fredags
tagna från sarahs blogg!






Kiss´n Hug Michaela♥

Kommentarer
Postat av: sarah

vi är ju så jävla bra egentligen asså

& snygga

2009-01-18 @ 13:27:26
URL: http://sbryngelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0