en urtråkig söndag

vilken urtråkig dag verkligen, känns som om den
är slut innan den ens har börjat?
Idag skall jag iallafall plugga, skall skriva en uppsats
och sedan även hålla tal imorgon och på tisdag.
så nu gäller det att sätta fart, inte ens börjat än så ahah!
Ska även se på filmen som vi inte såg igår, ska lämnas imorgon
så måste se den idag, men jag vill ju inte se en skräckfilm själv? huh
jajaj det löser sig:)
Igår kom carro&sarah och hämtade mig vi åkte och handlade lite gott,
lagade mat och sedan gjorde oss lite iordning. för sedan drog vi på lagfest!
Väldigt underhållande måste jag säga, en trevlig kväll helt enkelt:)

Ha en bra söndag&så hörs vi senare
Puss Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0