gaalet trött

skulle aldrig nämt ordet mardröm igår!
fyfan vilken mardröm jag hade inatt, jätte hemsk var den:(
och fast jag hade sovmorgon imorse hade jag jääätte svårt att gå upp.
jag sover så fruktansvärt dåligt när jag drömmer, helt sjukt!
riktigt jävla trött var jag.
funderar på att skippa att simma imrg och ha sovmorgon ist!
mmmmhmhmh det är väääldigt lockande just nu.
får försöka pigga upp mig, men det ser inte så ljust ut.
är så fruktansvärt skoltrött å aa allmänt trött på allt!
fick iaf reda på att vi nu kommer ha sovmorgon varje tisdag fram tills period 2 då vi byter schema.
sååå skönt.. det får mig att må bra!
funderar på att sova en stund fast då kommer jag inte kunna somna ikv?
sätter jag på en film kommer jag sääkert somna. vilka problem jag har !
här kan jag iaf inte sitta!
puss therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0