geeek mamma

vaknade upp bredvid mitt hjärta, kändes sjukt bra!
Sen kom annsofie och som jag säkert sagt tidigare så
säljer hon mary kay saker, rengöringar för ansiktet, smink mm.
så fick beställt ett puder, skitbra varde!
mamma därimot beställde ögonskuggor, mascara och gud vet
allt, hon har nästan fan alla produkter därifrån redan så bara
onödigt att köpa så mycket och det är ju fan svindyrt också, varje
tub 400 man bara yes! eller inte.

 
haha massa rengöringar
sen har vi ju även hennes
hundra sminkgrejjer.
ganska töntig om ni frågar mig
 
Ikväll ska jag hem till sarah, vi ska kolla på en skräckfilm, från andra sidan
tror jag den hette, verkar bra, men skenet kan bedra.
Så ikväll blir det bara mys för min del:)

Puss&Kram Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0