grymt bra

Vet ni, jag har redan fått mina lackleggings från gina!
fattar ni eller, grymt bra leveranstid måste jag
bara säga, tummen upp för de!
Skit snygga var dom med, är riktigt nöjd.
Imorgon skall jag åka och handla på ikea med min
kära morbror, måste hjälpa honom för hans tjej
ville ha någon hylla och han ville överaska henne
så då tog han mig till hjälp! skulle iofs jag med gjort
om jag var han ;) haha
Vi skall även en sväng till torp, lagt undan ett par skor
och en tröja.

Men nu ska jag study, känns som om det verkligen behövs.
Först skall jag bara ta mig en lång varm dusch, lägga
en ansiktsmask och sedan krypa ner under täcket och plocka
fram dom 100 papprena.
Låter det inte bra? njaaae sådär va.
Kiss`n hug Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0