hur har min dag sett ut?

ja vad har jag gjort idag?
jag har vart i skolan, sen påvägen till tha bus
kikade jag och terra in på stereo och hon hittar sina älsklingströjor!
en kizz och en rollingstones, grymt snygga;)
funderar själv på att köpa kizz tröjan asså!
efter det drog vi iallafall vidare in till torp, therese skulle köpa
lite i sminkväg, och vi fick skynda oss för vi hade ungefär 15 minuter
på oss innan bussen som skulle ta oss hem mot munkedal gick.
sitter och spelar hey ma med cam`ron om och om igen go på ngt sätt
"Hey ma what's uplets slide alright alright
And we gonna get it on tonight
You smoke I smoke I drink me too well good"
haha anders sitter även och förklarar varför han missade sin
uppvärmning på tränningen förut, ganska intressant ,eller också inte!
men han är ganska rolig att höra på:)
själv hade jag tänkt att ta en varm dusch, smörja in mig
och sen ta och lägga mig och försöka sova, låter inte det som en great ide?
jo det tycker jag.
Så godnatt på er:) love, Michaela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0