kul

Nu är jag precis hemkommen från ikea
oherregud vad vi sprungit runt för att
få tag i en liten jävla skitsnygg hylla.
Och när vi väl gått runt hela stället 2 gånger
frågar vi.
-Nej tyvärr den är slut.
Haha fyfan va sur jag blev, har skitont i fötterna,
men fick mig en skitgod sallad och en rolig dag
med niklas, han är mer som en bror för mig,
typ samma humor och skitskön! kan ju inte bli bättre?
bråkar ofta gör vi med, lika jävla envisa!
Fick också en tshirt av honom, kizz
vilken skönhet, bara älskar den.



Nu skall jag mysa ner mig i soffan och se slutet på
let´s dance.
Puss Michaela♥

Kommentarer
Postat av: THERESE

den klär dig:) skitsnyggt!<3

2009-01-30 @ 22:05:42
Postat av: linn

jävla sexig du va du i den ;)! <3

2009-01-30 @ 23:57:02
URL: http://linnzies.blogg.se/
Postat av: Naim

Fan vad snygg den var

2009-02-05 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0