lite smått och gott

seg som faan känner jag mig, förkyld som jag vet inte vad är jag med
och min hosta vill heller inte ge sig!
Men nu ska jag inte klaga och tycka synd om mig själv, beställde nyss lite
grejjer från h&m.. en väska, ett par skor, några naglack, ah lite smått och gott:)
Man kan ju dessvärre inte ha det nu, men perfekt till sommaren, åh vad
jag längtar dit föresten! men grymt härligt väder har vi haft idag så ska inte klaga inte.
Nu hade jag tänkt att ta mig en dusch, lägga i en hårinpackning och även
en ansiktsmask skulle inte skada.
sen ska jag bara lägga mig och gotta mig framför tvn,
Går det något bra idag föresten? ah de får jag kolla upp!

Vi hörs senare
Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0