nystart

äntligen har jag och daimis fixat
ordning på bloggen lite igen,
inte så snyggt men jag orkar
inte lägga mer tid på den idag så
den får duga!
Det blir alltid ändringar i bloggen
när therese och naim är hemma
samtidigt på helgerna, jag hatar de:D haha

Idag har jag iallafall varit och solat
och sedan har jag faktikst bara
tagit det lungt:) väldigt skönt och väldigt
behövligt idag måste jag säga.
imorgon är det skola igen, ser till och med
lite fram imot det? haha
jaja nu skall jag ta mig en lång varm dusch,
lägga en ansiktsmask och sen skall jag hoppa i
sängen=)

Kiss´n hug michaela♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va eran desgina är lik Kenzas jävla herm apor!:D

2009-01-26 @ 10:50:51
Postat av: michaela

haha käft felicia:D

2009-01-26 @ 10:54:43
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

"imot" herre jösses

2009-01-26 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0