typiskt!

såg filmen gladiator för första gången ikv! haha
jag vet att jag är gaaaanska mycket efter, men det har helt enkelt inte blivit av!
den var helt klart så bra som alla säger. det blev inte riktigt som jag ville att de skulle bli
men de blir det ju aldrig såå!
sen när jag kommer hem ligger det en lapp på bordet
therese  bara så du vet så strejkar tvättmaskien, så det blir inget tvättat på ngr dagar (haha)
lungt att 50% av dina kläder ligger i tvätten eller?
  jajjajamen!!!!! självklart
ååhåhåhå! :@ gissa om jag får arabies?
varför har jag en så jävla otur hela tiden?
varje gång det händer mig ngt bra ska de alltid hända mig ngt dåligt med!
ska lägga mig nu och hoppas att jag vaknar och får veta att att allt detta bara var en av alla mina mardrömmar!
godnatt♥ therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0