gårdagen

gårdagen började hos sara dahlqvist ( en klasskompis till mig )
där vi åt god mat och drack gott !
det blev även en hel del dansande;)
vid elva drog vi ner till torget och mingla runt där det var fullt med folk.
efter ett antal nyårspussar och 2 efterfester.
kom min & felicias svartchaffis och körde hem oss till våra sängar ! u n d  e  r  b  a  r  t  
idag har jag spenderat hela dagen i sängen
har inte orkat röra mig speciellt mycket
men jag får tänka på dem som har det värre tex felicia
hon säger att hennes huvud är som en tickande bomb  !
haha gumman blev kanske lite för mycket igår? ;)

lägger in bilder sen när jag har tid & lust=)
förövrigt var det suuper trevligt & kul kväll igår !
måste göras om tjejer <3
puss therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0