jag har världens sämsta imunförsvar !

imorse när jag vaknade trodde jag nästan att jag var död. att de aldrig skulle gå över, att jag skulle frysa ihjäl.
mådde så sjukt jävla dåligt, frös å frös ändå låg jag med duntucke å massa filtar.
tillslut fick jag upp mig ur sängen och fick ta tempern, jooojoo klart det visar att therese har feber !
det var ju ändå ett bra tag sen nu så varför inte? fick host på köpet med, yummmi =(
fyfan jag vill inte må dåligt och sitta hemma, hade ju planerat en jävla massa i dag, tusan oxå
har ont i mina öron som fan med, så de förvånar mig inte om jag inte vaknar upp i mrg med öroninflammation (Y)
så halva dagen har jag legat inne på mitt rum å sovit och när jag inte sov kollade jag på the hills. love it !
nu kom mamma in med en jordgubbsmilksake.. muums så gott :)
piggar iaf upp mig lite.
min längsta nagel gick av förut med, åh störande ! nu är det så jävla fult:(
jaja det är ju inte hela världen men det klart man stör sig lite.
nu ska jag ta en alvedon vi hörs =) / en sjuk therese

Kommentarer
Postat av: dritoni

Hahahahahhaha! hoppas alvedonen smakar:P

2009-01-04 @ 00:06:18
Postat av: THERESE

det gjorde den ! sluta mobbbbbas drilllleee:(

2009-01-04 @ 00:45:41
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Ville önska God fortsättning och säga att om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida :)

2009-01-04 @ 00:50:10
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0