Wednesday

Sovmorgon imorse, och en slapp dag i skolan.
det enda som var lite jobbigt var att vi hade svenska prov i slutet
utav dagen men det gick snabbt och bra, hoppas jag iallafall:)
Vid halv 4 tiden tog jag bussen in till torp för att möta upp
mamma, fick köpt mig lite smått och gott!
Påvägen hem blev det självklart donkan, mums.
Nu när jag kom hem hade även mina och sarahs saker från
h&m kommit så hade tänkt hämta ut det på fredag när vi båda får
pengar, haha kommer inte ha en krona över den här månaden känner jag:(
Nu skall jag lägga mig framför tvn och bara ta det lungt,
har sån sjuk jobbig huvudvärk!

Dagens köp
- Stor tshirt ,ginatricot
Stort svart linne, ginatricot
mysig hood, bikbok
läppglans, hårband& naglack, lindex



Puss Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0