för lite tid, för varmt!

Åkte ner till göteborg igår och kollade på bio, skitmysigt och filmen var svinbra!
Transformers såg vi..inte riktigt min smak på filmen i vanliga fall men jag fick offra mig
för laget eller vad är de man säger? haha
blev iallafall kvar över natten och imorse när jag vaknade mådde jag skit, verkligen skitilla
kändes som om jag skulle spy, jag svettades och var tvungen att springa till bussen för att
hinna..inget att dricka hade jag och det var svinvarmt, trög som jag är tog jag på mig jeans
och en kofta:s Hållde iallafall på att dö på bussen och när jag satt där vi kanske hade kört
15 minuter och då känner jag hur jag måste spy..och vad tror ni jag inte gör? jo jag spyr
fyfan säger jag bara, kan ha vart de värsta som hänt på länge asså:( haha
så de första jag gjorde när jag kom till munkedal var att ta en sväng in på spelbiten och köpa en
flaska vatten!
hursom helst mår jag lite bättre nu..skönt de för imorgon blir de kungshamn/smögen
med sarah, theresè och förmodligen felicia=) kommer bli great!
nää nu ska jag gå och ta mig ett glas vatten med isbitar
hörs senare
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0