godnatt!

precis läst ut nicole richies självbiografi, haha kan vara första
boken jag verkligen fastnat för..eller ah läst ut överhuvudtaget!
helvete va bra den va, älskar när de händer saker och inte bara är massa
tråkigt jävla babbel. nu blir theresè stolt över mig, de är så att sånna saker som terra
älskar som tex baka, läsa och ja enda sakerna vi inte har gemensamt eller som båda gillar att
göra..när jag gör något av detta tänker jag alltid på henne, och så säger hon me en sån varm röst
åh har du bakat, eller nehe va snabbt du läser..de blir jag så jävla nöjd och känner
mig så jävla grym och tänker fan va bra du är michaela! haha
jaja nog om detta, ni borde iallafall läsa den, svinbra!



nu blir de raka vägen till sängen
love m


Kommentarer
Postat av: Tilda-fotoblogg^^

Okii:) har lagt till dig så nu får du lägga till mig!:D

2009-07-21 @ 08:17:21
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0